DataKlas Retail

DataKlas Retail este aplicatia dezvoltata de High-Tech Systems & Software pentru magazine si lanturi de magazine.

De la managementul de produs si categorie, la POS, business intelligence si auditul de vanzari, DataKlas Retail ajuta afacerea de retail sa decurga bine. Creste satisfactia clientilor si vanzarile cu ajutorul unui software de retail complet. Invata mai multe despre variatele servicii si solutii software oferite de DataKlas.

Managementul valorii cantitative pe un numar nelimitat de inventare, vanzand orice tip de produs sau serviciu, incluzand elaborarea ERN (Entry Reception Note), elaborarea rapoartelor specifice, compatibilitatea cu toate casele de marcat, imprimante fiscale si cititoare de coduri de bare, actualizare permanenta a schimbarilor legislative etc.

Interfata de vanzari, intuitiva si prietenoasa, cu acces usor prin tastatura la toate functiile vanzarilor, filtrand produsele in functie de diverse criterii si semnalizarea erorilor in introductie, toate vor rezulta cu reducerea la maxim a erorilor de operare.

Sistemul ofera suport operatorului in asociatii recomandate de produse bazate pe beneficii complementare.

Woman checking shopping list on her smartphone at supermarket

Sistem POS

PANOU ADMINISTRARE

  • Pauza
  • Schimbare de tura
  • Chitante in asteptare
  • Raportul Z
  • Setari / iesire din aplicatie

VANZARI

  • Scanare de cod de bare
  • Cautare manuala dupa cod de bare/categorie/produs

 

PROMOTII SI CAMPANII DE MARKETING

  • Automatizat din baza de date
  • Automatizat de scanare cardului de fidelitate
  • Procentaj manual sau valoarea pentru produsul/totalul selectat

PLATA

  • Cash
  • Card de credit
  • Vouchere
  • Mixuri

Woman with tablet computer in public place

Optiunea de a folosi carduri de fidelitate – Sistemul are un modul de CRM integrat ce permite o cale foarte flexibila de a configure politicile de loialitate a clientilor de toate metodele curente folosite (discount la vanzare, acumularea de puncte etc.), precum si configurarea unei multitudini de mecanisme promotionale.

Client management

  • Prin oferirea cardurilor de loialitate clientilor, pot identifica si comportamentul de cumparare al acestora si poti face campanii de promovare targetate in functie de interesele clientilor.
  • Cardurile de loialitate pot avea beneficiile diverselor procente de reducere si/sau acumularea de puncta de loialitate ce pot fi recuperate mai tarziu. In functie de comportamentul sau, clientul poate promova la un alt card (Standard, Silver, Gold, VIP) cu diverse beneficii.

Sistemul ofera o mare varietate de politici de promovare configurabile:

  • Pentru unele tipuri de card sau unele carduri cu numar de serie
  • Disponibil doar in locatii specifice
  • Disponibil pentru o perioada limitata de timp sau interval de timp