DataKlas ServiceDesk

Avand ca baza cele mai bune procese de practica, DataKlas Service Desk este o soluție de suport destinata implementarii, integrarii, customizarii si optimizarii proceselor IT pentru a oferi un nou nivel de previziune. service-desk-group_600
High Tech Systems and Software - DataKlas Service Desk

  • Se pot configura diversi KPI cu furnizori externi
  • Ticketele pot fi asignate/escalate catre furnizori externi (colaboratori externi), iar acestea pot fi monitorizate din aplicația DataKlas Service Desk
Prezentare generala:

  • Procese bazate pe framework-ul ITIL
  • Solutia este scalabila, cea mai mare implementare fiind efectuata pentru 130.000 stații
  • Platforma adaptabila in 47 de limbi
  • Peste 100 de plug-in-uri API
  • Se integreaza cu alte aplicații
  • Se pot defini oricat de mulți furnizori externi
  • Modul de lucru este configurabil pe mai multe nivele, folosind reguli stabilite de business, in funcție de specificul fiecarui tip de incident/ problema

TemplateuriDataKlas Service Desk permite crearea de template-uri pentru incidente, cereri, probleme, soluții standard;
Template-urile sunt customizabile in funcție de incident, cerere, problema, avand campuri obligatorii, preconfigurabile sau care pot fi ascunse
Template-urile pot fi asociate si folosite in funcție de categoriile din Service Catalog
service-desk3_600
ActiuniAsignarea unui ticket catre un tehnician, definirea prioritatilor, SLA-urilor
Orice proprietate a unui ticket poate fi folosita ca o regula de business.
High Tech Systems and Software - DataKlas Service Desk Integrare cu servicul de Email – NotificariOrice acțiune din ticket poate declansa trimiterea unui notificari pe e-mail catre un utilizator sau catre un grup.
Template-uri pentru notificari

Se pot configura formatul, conținutul si limba in care sunt create notificarile.

FeedbackDataKlas Service Desk permite clientului comunicarea unui feedback in legatura cu calitatea serviciilor.
Managementul poate utiliza informațiile din rapoarte pentru a imbunatați calitatea serviciilor oferite.

 

Descarca mapa de prezentare DataKlas ServiceDesk