DataKlas Vending

DataKlas Vending este un sistem software integrat, creat special pentru companii ce isi desfasoara activitatea in zona de vending (retail prin masinarii de vending).
Sistemul este implementat in mii de automate de vending si poate fi implementat pe orice tip de vendomat (cafea, mancare, alte bauturi etc.) ce este la standardele European Vending Association Data Transfer, si permite vanzarea in orice masinarie de vending – bancnote, monede, jetoane sau carduri speciale.

  • Asigura comunicarea in timp real cu toate masinariile de vending si alerteaza in caz ca apar erori
  • Permite inregistrarea si presteaza diferite operatiuni in automate (retragere/incarcare cu produse, retragere/incarcare bani si inventar)
  • Inregistreaza detalii in timp real referitoare la vanzari si rapoarte complexe precum profitabilitatea
  • Permite planificarea resurselor interne – definire produse, echipament, parteneri si locatii, zonele de lucru, inregistrarea comenzilor si facturilor, stocuri, transfer de stoc, raport a stocului in timp real per vendomat/sofer/depozit, inventar
  • Monitorizarea datei de expirare a produselor in timpul transferului de stoc pentru a evita vanzarea produselor expirate
  • Luand in calcul vanzarile inregistrate, calculeaza media nevoilor de produse per vendomat si totalul
  • Aceasta sugestie este necesara pentru a optimiza zona de depozitare

vending2-crop

 

Transparenta si control

  • Sistemul integreaza intreaga activitate a unei companii de vending de la cumpararea produselor la revanzarea lor prin vendomate
  • Este scalabila, de incredere si bine structurata, permitand o expansiune a businessului
  • Se adapteaza la schimbarile pietei, permitand adaugarea de produse noi, configureaza si modifica preturi in functie de locatie, a adauga si dezactiva vendomate si a adauga si dezactiva furnizori. De asemenea, stocheaza istoricul informatiilor din trecut
  • Registrele de produs si tranzactiile bancare, precum si evolutia acestora, asigura trasabilitatea
  • Furnizeaza monitorizare in timp real si trimite alerte in diferite aplicatii, email sau mesaje text
  • Permite implementarea in cat mai multe locatii, asigurand transferul de date in timp real prin conexiunea de internet
  • Se poate predefini zona de acces a userului si functionalitatile, asigurand o securitate avansata
  • Inregistreaza data, timpul, persoana, actiunea si modificarea performata, oferind date pentru un audit complet
  • Intreaga activitate in sistem poate fi structurata in rapoarte complexe