DataKlas WMS

Sistem de management al depozitelor pentru companii de toate dimensiunile: mici spre medii sau intreprinderi. Utilizand cea mai buna tehnologie, iti va permite sa optimizezi procesele afacerii ale, spatiul, si munca te poate ajuta sa adiministrezi indicatorii de performanta din depozit, imbunatatind eficienta operatiunilor si scazand cheltuielile operationale.

DataKlas Wholesale acopera toate activitatile unui depozit, cu urmatoarele module:

  • Achizitie
  • Inventar
  • Vanzari
  • Logistica
  • WMS (warehouse management system) ce suporta integrarea in timp real cu linii semiautomate si automate de picking PEEM, integrarea solutiilor precum Pick by Voice pentru un flux mai bun in ceea ce priveste receptia de marfa
  • Marketing
  • Contabilitate financiara
  • Control de credit, bunuri tangibile si intangibile
  • Contracte si managementul investitiei
  • Un modul puternic de raportare si analiza, creat special pentru managementul companiei

Mobile WMS

  • Receptie (facturi, note etc.)
  • Put Away bazat pe LPN ( Licence Plate Number)
  • Picking
  • Inventar
  • Livrare – Urmareste livrarea in timp real

wms2

 

Avantaje

  • Trasabilitate – sistemul permite urmarirea fiecarui document primar din companie (din care documentul a fost generat, ce alte documente a generat, in ce module a fost folosit etc.)
  • Flexbilitate – sistemul se adapteza la activitatile unei companii din toate zonele datorita flexibilitatii si extensiilor configurabile pe care le detine
  • Integrare – Solutia integreaza intreaga activitate a unei companii intr-un sistem unitar cu o baza de date unica
  • Modularitate – structura pachetului este modular, tratand fiecare aspect a unei afaceri intr-o maniera specifica si adecvata
  • Scalablitate – poate porni de la o configuratie minima, avand capacitatea de a adauga alte module in viitor. Mai mult, sistemul software nu are nevoie de transformari daca dimensiunea si complexitatea unei companii se schimba radical
  • Securitate – solutia are un sistem de securitate puternic, drepturile si restrictiile utilizatorilor fiind administrate pana la nivel de baza de date
  • Raportare – sistemul asigura protectia intregii activitati in setul de documente predefinit – rapoarte impuse de lege, rapoarte specifice, documente interne – eliminand, in acest fel, inconsistenta si redundanta
  • Arhivarea datelor – furnizeaza un sistem complet configurabil de arhivare a datelor, cu scopul de a eficientiza folositea spatiului de pe hard-disk, in acelasi timp crescand viteza hardware-ului.
  • Alinierea cu obiective organizationale – control in timp real, imbunatatirea activitatii si cresterea eficientei, suport decizional