MobileRoute Proximo

logo_proximo_square

Alaturati-va noii ere digitale de marketing cu solutia completa iBeacon pentru interactiunea digitala cu clientii:


Livrati continut interactiv direct catre clienti: Text, Imagini, Video
ex: Mesaje de bun venit, Recunoastere client, Oferte personalizate, Actiuni specifice pe locatie,

Colectati informatii importante direct de la clienti: Feedback instant, Recenzii, Evaluari, Impact Social Media
ex: obtinerea feedbackului clientului imediat dupa vizita unei locatii, Efectuarea de studii prin chestionare

Imbunatatiti in mod semnificativ datele despre client: Analize in timp real,
Masurare instant a ratei de succes a unei campanii, Analiza caracteristici/tipare de prezenta, Analiza caracteristici/tipare ale comportamentului de cumparare


MobileRouteTM Proximo duce interactiunea cu clientul la nivelul urmator, in timp ce sporeste procesul de analiza, creste vanzarile si optimizeaza costurile.

Ce “instrumente” va sunt necesare pentru a intra in noua lume de interactiune cu clientii:
Locatii

Clienti

Beacons

Aplicatie Mobila

Cea mai buna platforma

logo mobilerouteRGB
Primele doua fac parte din afacerea voastra, iar de restul ne ocupam noi. Vom aduce beaconurile, vom implementa si vom extinde platforma mobila si va vom pune la dispozitie cea mai buna platforma end-to-end pentru a intra in era marketingului digital.

Ibeacon – Scurt istoric

- Introdus de Apple in 2013

- Adoptat rapid de industrie

- Bazat pe tehnologie Bluetooth Low Energy

- Trimite un identificator la intervale prestabilite

- Beacons sunt produse de numerosi producatori*


* In imagine se poate vedea un beacon produs de Estimote (www.estimote.com)

beacons_estimote

 

Cum functioneaza:

way_it_works_600 - Dispozitivul (beacon) transmite identificatorul sau la intervale de timp regulate (de exemplu, de 5 ori pe secunda)

- Sistemul de operare mobil detecteaza beaconul in momentul in care se afla in raza de actiune si activeaza aplicatia mobila corespunzatoare

- Aplicatia mobila apeleaza bakendul aplicatiei pentru a identifica tipul de continut/interactiune pe care trebuie sa il afiseze/actioneze

- Aplicatia mobila afiseaza continutul sau demareaza interactiunea

 

Acesta este urmatorul nivel in interactiunea cu clientul:

- Bazat pe proximitate

- Livreaza catre dispozitivele mobile continut semnificativ de tip text, imagine, video sau social

- Colecteaza informatii extrem de valoroase: feedback instant, recenzii, evaluari

- Imbunatateste in mod semnificativ datele despre client: analize in timp real, masurare instant a ratei de succes a unei campanii, analiza caracteristici de prezenta, analiza caracteristici comportament de cumparaturi

Scenarii:

- Transmitere de mesaje de bun venit clientilor

- Integrare cu aplicatii mobile deja existente si corelarea datelor privind loialitatea, locatia si altele

- Evidentierea si semnalizarea produselor premium

- Transmiterea de instructiuni cu privire la gasirea/identificarea unor locatii sau a unor produse dintr-o anumita locatie

- Transmiterea promotiilor, a materialelor de marketing, cu informatii detaliate despre produse

- Colectarea feedbackului, recenziilor, evaluarilor

- Imbunatariea preceptiei despre brand si expunerea pe retelele de socializare

- Trasabilitate privind miscarea clientului in locatie

- Campanii adaptive. Evaluare in timp real a succesului campaniilor de marketing si adaptarea rapida acestora pentru cresterea ratei de succes

- Marketing prin gamification. Atragerea clientilor in jocuri atractive/interactive ce au ca rezultat recompense pentru acestia

- Analiza in timp real a caracteristicilor comportamentale: ore de varf, timp petrecut in locatie, interese

- Analize de marketing predictive. Corelarea caracteristicilor relevante (demografice, istoric de cumparare, satisfactie) si luarea celor mai bune decizii de cresterea a vanzarilor

 

Avantaje:

- O mai buna comunicare cu clientii

- Program de loialitate imbunatatit

- Obtinerea unor informatii valoroase prin intermediul analizelor avansate

- Oportunitate sporita pentru cross-selling si upselling

- Potential canal nou de generare venituri (utilizare ca un canal de publicitate pentru terti)

mr1_600

Colectarea de date in timp real in back-end si platforma de analiza reprezinta elementele critice in succesul afacerii tale.

- Dispunem de cea mai buna platforma de analiza din piata.

Colectarea tuturor datelor de interactiune

- Toate datele captate de fiecare beacon din locatie sunt transmie in timp real, utilizand un minim de banda si un minim de incarcare/solicitare a traficului de date

mr2_600
mr3_600

Integrare excel pentru analize proprii

- Se poate utiliza cel mai popular instrument de analiza a datelor, astfel incat sa poti utiliza datele cu usurinta, sa le customizezi si sa prezinti informatiile asa cum ai nevoie.

Capacitate de captare si prelucrare a zeci de mii de interactiuni de secunda

- Capacitatea motorului de analiza privind captarea datelor, este scalabila, in functie de nevoile tale.

Procesarea datelor in timp real

Sistemul de analiza interogheaza datele transmise in mod continuu pentru a oferi cele mai recente si cele mai exacte date din locatie