<style> .wpb_animate_when_almost_visible { opacity: 1; }</style>
Acest site web utilizează cookie-uri pentru a vă ajuta să aveți o experiență de navigare mai bună și în scopuri de publicitate, pentru a vă oferi un conținut personalizat după interesele și preferințele dvs. Pentru mai multe detalii despre cookie-urile utilizate pe acest site web și despre cum să dezactivați unele cookie-uri sau pe toate, vă rugăm să examinați Politica noastră privind Cookie-urile. Accept utilizarea cookie-urilor.

DataKlas Fleet

Citeste mai mult...

Citeste mai putin...

DataKlas Fleet este cea mai buna solutie pentru managementul flotei, ajuta companiile sa eficientizeze procesele, sa combata ineficientele si sa imbunatateasca performanta, precum si sa asigure conformitatea, sa reduca costurile si sa atenueze riscul.

 

Solutia este flexibila si intuitiva, adaptata cerintelor specifice ale business-ului, optimizand 3 tipuri de activitati:

  • Administrarea centralizata a datelor despre variate categorii de vehicule
  • Urmarirea si alocarea pe centre de cost a cheltuielilor generate de exploatarea parcului auto
  • Evidenta documentelor asociate vehiculelor


FUNCTIONALITATI:


ORGANIZAREA DATELOR SI DEFINIREA UTILIZATORILOR

  • Definirea ierarhiilor de utilizatori cu alocare de roluri si drepturi de acces
  • Organizara datelor pe mai multe nivele: companie sau grup de companii, teritorii, sucursale, locatii, departamente, beneficiari
  • Acces rapid la informatiile generale pentru identificarea masinilor, echipamentelor si anvelopelor
  • Date privind exploatarea: consumul de carburanti si cotele cu perioade de valabilitate, numarul de km si ore de exploatare
  • Evidenta datelor privind conducatorii auto sau alte persoane ce au legatura cu utilizarea de vehicule
  • Planificarea si urmarirea actiunilor de intretinere, revizii, ITP (in functie de km parcursi, ore de exploatare efectuate sau timp, piese care trebuie schimbate si operatiuni tehnice)
  • Gestionarea curselor regulate sau ocazionale de transport calatori (program de functionare, orele de plecare, statiile, categoriile de drum parcurse, foi de parcurs, grafice de disponibilitate masini si soferi etc)


URMARIRE CHELTUIELI SI ALOCARE CENTRE DE COST

  • Inregistrarea tuturor cheltuielilor generate de masini
  • Urmarirea deductibilitatilor de cheltuieli la nivel de angajati, bugete de cheltuieli
  • Lucrari efectuate in contul tertilor: tipuri de lucrari, materiale transportate
  • Centre de cost organizate in structuri ierarhice


EVIDENTA DOCUMENTELOR

  • Asigura evidenta documentelor, in functie de tipul de activitate realizata:
  • Foi de parcurs
  • Foi de interventii
  • Foi de lucrari
  • Alte documente asociate vehiculelor


RAPORTARE SI ALERTARE

  • Generarea de rapoarte si grafice pentru masini si activitatea angajatilor (disponibilitate vehicule si soferi, istoric alocari, istoric daune si avarii, costuri sau venituri, sau alte modele de rapoarte generate de administratorii aplicatiei)
  • Alertare prin email, sms sau in aplicatie in situatia expirarii documentelor, platilor ce trebuie efectuate, inlocuirii produselor/anvelopelor
  • Importul de date din alte sisteme privind autovehicule, alimentari de la furnizorii de combustibil, contracte, cheltuieli reparatii, date despre anvelope, km parcursi sau ore de exploatare
  • Interfatari cu sisteme GPS, HR, contabilitate


logo-primary