<style> .wpb_animate_when_almost_visible { opacity: 1; }</style>

DataKlas Pharmaceutical

Citeste mai mult...

Citeste mai putin...

DataKlas Pharmaceutical a fost dezvoltata de High-Tech Systems & Software pentru farmacii independente si lanturi de farmacii.

Aplicatia ofera toate functionalitatile si fluxuri de lucru necesare in acest tip de afacere. Permite controlul de la sediul central si administrarea regulilor comerciale automat pentru toate punctele de lucru.

Solutia este construita pe doua module principale, unul pentru configurari, politici comerciale, analize la nivelul lantului de farmacii si unul specializat in activitatile zilnice ale farmaciilor, cu toate fluxurile de lucru necesare.


Modulul Head Office

Contine tot ceea ce este nevoie pentru a coordona activitatea farmaciilor din sediul central: definirea unitatilor de operare, setari / listari / modificari de contract, furnizori, produse, branduri, categorii, ierarhii, producatori, setari de pret. Informatia are efect imediat in unitatile conectate la Head Office.


Modulul Farmacii

Cuprinde toata activitatea unei farmacii:

  • Comenzi
  • Facturi
  • Retete
  • Stoc de farmacie
  • Schimbare BBD
  • Protocoale etc.

Politica de lucru a punctelor de lucru este administrata din Head Office (HO).


Caracteristici

Reducerea costurilor

  • Produsele expirate se reduc datorita optiunii de identificare specifica, ce permite eliberarea controlata a produselor catre client
  • Comenzi online catre furnizori
  • Management optim al stocului datorita nomenclatorului unic de produse
  • Optimizarea inventarului prin redistribuirea stocurilor
  • Sugestii de achizitii printr-un modul de comanda customizat si comenzi centralizate
  • Managementul furnizorilor realizat de la sediul central 
  • Reducerea pierderilor dupa receptia bunurilor prin inregistrarea si urmarirea inconsecventelor in centralizatorul de nonconformitati


Competitivitate crescuta

  • Atragerea de noi clienti cu ajutorul interfetei online DataKlas e-Commerce
  • Implementarea politicilor de pret personalizat in functie de nevoile pacientului
  • Supervizarea preturilor competitiei in colectii centralizate

Profitabilitate crescuta

  • Recomandari asociate bazate pe criterii unice (pret, marja, stoc, data de expirare)
  • Nevoi personalizate ale farmaciilor
  • Recomandari bazate pe conditii
  • Folosirea sistemului de rezervare online a retetelor in modulul DataKlas e-Commerce
  • Managementul marjei si modul de suport al deciziilor prin DataKlas BI
  • Recuperarea stocului de pachete promotionale prin definirea si cresterea scorului
  • Bonusarea angajatilor pe baza performantelor

logo-primary