<style> .wpb_animate_when_almost_visible { opacity: 1; }</style>
Acest site web utilizează cookie-uri pentru a vă ajuta să aveți o experiență de navigare mai bună și în scopuri de publicitate, pentru a vă oferi un conținut personalizat după interesele și preferințele dvs. Pentru mai multe detalii despre cookie-urile utilizate pe acest site web și despre cum să dezactivați unele cookie-uri sau pe toate, vă rugăm să examinați Politica noastră privind Cookie-urile. Accept utilizarea cookie-urilor.

DataKlas Predictive CRM

Citeste mai mult...

Citeste mai putin...


DataKlas Predictive CRM, o solutie complexa pentru orice tip de business, indiferent de dimensiune sau de domeniului de activitate, ofera acces la date in orice moment, putand fi accesata de pe orice dispozitiv: PC, tableta sau telefon. 

DataKlas CRM este un software cuprinzator ce asigura toate functionalitatile de baza de care aveti nevoie: generare de lead-uri, managementul contactelor, marketing etc.


Pe langa aceste functionalitati, DataKlas CRM mai ofera:


Vedere 360 grade. DataKlas CRM inmagazineaza si afiseaza toate informatiile critice de care aveati nevoie pentru a lua decizii intelepte de business. Permite o vedere de 360° a contactelor, a ciclurilor si canalelor de vanzari pentru a va ajuta sa coordonati activitatea, sa acordati atentia cuvenita clientilor, sa descoperiti trendurile, oportunitatile si multe altele.


Mobile CRM. On the Go


  • Tableta
  • iOS
  • Android


Securitate. Permite controlul asupra drepturilor de utilizare a software-ului, crearea profilelor individuale de utilizatori, atribuirea rolurilor, accesul si restrictiile.


Analytics. Urmareste vanzarile si masoara performanta business-ului si a angajatilor cu o gama variata de instrumente de raportare.


Analiza predictiva bazata pe "machine learning".


Ofera posibilitatea de a intelege nevoile consumatorilor, de a face recomandari, de a gasi solutii pentru fiecare situatie critica etc.

Ca parte a procesului de implementare, HTSS utilizeaza modele de "Invatare avansata"  si "Inteligenta Artificiala" customizate pentru fiecare client, pe baza profilelor consumatorilor. 


Marketing

  • Permite utilizatorilor sa exploreze, sa defineasca publicul campaniilor, sa configureze si sa valideze campaniile, producand tipare de campanii standardizate, ce sunt inregistrate.



Medical

  • Analiza predictiva asupra incidentelor si impactul pe care l-au general.
  • Analize predictive si deductive asupra bolilor critice si impactul acestora.
  • Analize predictive si deductive pentru concedii medicale, retete compensate, retete gratuite, retete necompensate, recomandari pentru specialisti sau pentru laborator.


e-Commerce

  • Predictibilitatea comportamentului consumatorului si a tranzactiilor frauduloase.
  • Predictibilitatea produsului pe care clientul va da click.


Customer service

  • Rezultatele procesului de chestionare a satisfactiei clientilor, invatarea din operatiuni precum – timpul de solutionare a unui ticket, rata de intarziere a raspunsului si formularea specifica a ticketelor cu referinte incrucisate privind ratingul de satisfactie a clientilor.