<style> .wpb_animate_when_almost_visible { opacity: 1; }</style>

DataKlas Vending

Citeste mai mult...

Citeste mai putin...

DataKlas Vending este un sistem software integrat, creat special pentru companii ce isi desfasoara activitatea in zona de vanzari (retail prin vendomate).


Sistemul poate fi implementat pe orice tip de vendomat (cafea, mancare, alte bauturi etc.) ce este aliniat la standardele European Vending Association Data Transfer si permite configurarea modalitatii de vanzare: pe bancnote, monede, jetoane sau carduri speciale.

  • Asigura comunicarea in timp real cu toate masinariile de vending si alerteaza in cazul aparitiei de erori
  • Permite inregistrarea si realizarea diferitelor operatiuni (retragere / alimentare cu produse, retragere / alimentare bani, inventar)
  • Inregistreaza in timp real detalii referitoare la vanzari si integreaza rapoarte complexe, precum profitabilitatea
  • Permite planificarea resurselor interne – definire produse, echipament, parteneri si locatii, zone de lucru, inregistrare comenzi si facturi, stocuri, transfer de stoc, raportarea stocului in timp real per vendomat / sofer / depozit, inventar
  • Monitorizeaza data de expirare a produselor in timpul transferului de stoc, pentru a evita vanzarea produselor expirate
  • Calculeaza nevoia medie de produse per vendomat / vendomate, sugereaza nevoia totala pe baza vanzarilor inregistrate. Aceasta sugestie este necesara pentru a optimiza zona de depozitare.


Transparenta si control

  • Integreaza toate activitatile unei companii de vending, de la cumpararea produselor la revanzarea lor prin vendomate
  • Este scalabil, fiabil si bine structurat, permitand o expansiune usoara a business-ului
  • Este adaptabil la schimbarile pietei, permitand adaugarea sau dezactivarea de produse, configurarea si modificarea preturilor in functie de locatie, adaugarea si dezactivarea vendomatelor, furnizorilor. De asemenea, stocheaza istoricul informatiilor.
  • Inregistreaza produsele si tranzactiile financiare, precum si evolutia acestora, asigurand trasabilitatea
  • Asigura monitorizarea in timp real si trimite alerte in diferite aplicatii, email sau mesaje text
  • Permite implementarea in multiple locatii, asigurand transferul de date in timp real, prin conectare la internet
  • Permite predefinirea zonei de acces a userului si functionalitatile, in acest fel asigurand o securitate avansata
  • Inregistreaza data, timpul, persoana, actiunile si modificarile realizate, oferind date pentru un audit complet
  • Intreaga activitate din sistem poate fi structurata in rapoarte complexe

logo-primary