<style> .wpb_animate_when_almost_visible { opacity: 1; }</style>

DataKlas Wholesale

Citeste mai mult...

Citeste mai putin...

Sistem de management al depozitelor pentru companii de toate dimensiunile: mici, medii sau de mare amploare. Utilizand cea mai buna tehnologie din domeniu, vei optimiza procesele afacerii, spatiul si activitatea angajatilor si vei administra indicatorii de performanta ai depozitului, imbunatatind eficienta operatiunilor si scazand cheltuielile operationale.

DataKlas Wholesale acopera toate activitatile unui depozit, avand integrate urmatoarele module:

  • Achizitii
  • Inventar
  • Vanzari
  • Logistica
  • WMS - suporta integrarea in timp real cu linii semiautomate si automate de picking PEEM, integrarea solutiilor precum Pick by Voice pentru un flux mai bun al culegerii de marfa
  • Marketing
  • Contabilitate
  • Controlul bunurilor tangibile si intangibile
  • Managementul contractelor si investitiilor
  • Raportare si analiza, dedicate managementului companiei


 Mobile WMS

  • Receptie (facturi, avize etc.) 
  • Plasarea marfurilor in depozit pe baza LPN (License Plate Number) 
  • Culegere marfa
  • Inventar 
  • Livrare - urmareste livrarea in timp real 


AVANTAJE

Trasabilitate – sistemul permite urmarirea fiecarui document primar din companie (sursa documentului, ce alte documente a generat, in ce module a fost folosit etc.).

Flexibilitate – sistemul se adapteza la activitatile realizate de companii, din toate domeniile de activitate, datorita flexibilitatii si extensiilor configurabile pe care le detine.

Integrare – solutia integreaza intreaga activitate a unei companii intr-un sistem unitar cu o baza de date unica.

Modularitate – structura solutiei este modulara, abordand in acest fel fiecare aspect al unei afaceri, intr-o maniera specifica si adecvata.

Scalabilitate – solutia poate porni de la o configuratie minima, existand posibilitatea de a adauga, pe parcurs, alte module. Mai mult, sistemul software nu are nevoie de modificari in situatia in care dimensiunea si complexitatea companiei se schimba radical.

Securitate – solutia are un sistem de securitate solid, drepturile si restrictiile utilizatorilor fiind administrate pana la nivelul bazei de date.

Raportare – sistemul asigura protectia intregii activitati in setul predefinit de documente – rapoarte impuse de lege, rapoarte specifice, documente interne – eliminand, in acest fel, inconsistenta si redundanta.

Arhivarea datelor – asigura un sistem complet configurabil de arhivare a datelor, cu scopul de a utiliza eficient spatiul de pe hard-disk, in acelasi timp crescand si viteza hardware-ului.

Alinierea la obiective organizationale – control in timp real, imbunatatirea activitatii si cresterea eficientei, suport decizional.


logo-primary